leeuw

Bezorgklacht indienen

Heeft u uw krant vandaag niet ontvangen? Dan vinden wij heel vervelend en onze excuses hiervoor. Het is belangrijk voor u en voor ons dat u uw bezorgklacht doorgeeft. Het zou fijn zijn als u onderstaand formulier invult. Dan kunnen wij samen met u nieuwe klachten voorkomen. De klacht komt namelijk ook bij de distributeur terecht en deze melding staat op de eerstvolgende looplijst van uw bezorger. In de meeste gevallen is dit proces voldoende om de bezorging de volgende bezorgdag te herstellen. Uw ervaringen helpen ons onze dienstverlening te verbeteren!

U kunt uw krant ook ophalen bij één van deze afhaalpunten. 
Heeft u nog aanvullende opmerkingen, dan kunt u ook dit formulier invullen. 

U kunt de krant van vandaag wel digitaal lezen op delimburger.nl/krant door in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Bent u nog niet geregistreerd? Ga dan naar www.delimburger.nl/krantenapp.

Stap 1 van 1

Vul hieronder uw gegevens in:

Geslacht

Voornaam
Achternaam
Postcode
 
Huisnummer + toevoeging
 
Straat
Woonplaats
Telefoonnummer
 
E-mailadres

Zoeken

 

Wilt u niets missen?

Schrijf u in voor nieuws & aanbiedingen van De Limburger