leeuw

Veelgestelde vragen

Persoonlijke gegevens

  • Ik wil een verhuizing doorgeven

    U kunt uw nieuwe adres doorgeven via dit formulier. De verwerkingstijd bedraagt 3 werkdagen. 

  • Ik heb een ander e-mailadres

    U kunt uw nieuwe e-mailadres doorgeven via dit formulierDe verwerkingstijd bedraagt 3 werkdagen.

  • Ik heb een ander telefoonnummer

    U kunt uw nieuwe telefoonnummer doorgeven via dit formulierDe verwerkingstijd bedraagt 3 werkdagen.

  • Ik wil graag op een andere manier betalen

    Wilt u uw huidige betaalwijze of betalingstermijn aanpassen? Dat kan! Betaald u bijvoorbeeld nu per kwartaal en u wilt maandelijks gaan betalen. Dit is mogelijk! De wijziging start dan zo spoedig mogelijk. Betaling via automatische incasso is het voordeligst. U kunt uw gewenste betaalwijze doorgeven via dit formulier.

Abonnementen

  • Hoe word ik abonnee?

    U kunt uw abonnement digitaal afsluiten via www.delimburger.nl/abonnement. Hier kunt u het abonnement kiezen wat het beste bij u past. Natuurlijk is het ook mogelijk om contact op te nemen met onze lezersservice op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 12.00 uur via het telefoonnummer: 088-7766550.

  • Kan ik iemand een abonnement cadeau doen?

    Natuurlijk kunt u ook iemand een abonnement cadeau doen. Er zijn al abonnementen beschikbaar vanaf € 9,95. Ga voor een cadeauabonnement of waardebon naar onze webshop.

  • Ik heb via de website een abonnement aangevraagd, wanneer gaat deze in?

    Indien u via de website een abonnement aangevraagd heeft gaat deze normaal gesproken vier dagen na de aanvraag in of op de ingangsdatum die u zelf heeft aangegeven.

  • Stopt het abonnement automatisch?

    Dit is afhankelijk van uw abonnement. Een proefabonnement stopt automatisch, echter een doorlopend abonnement niet. Het abonnement moet u vier weken voor de einddatum van het abonnement opzeggen.

  • Ik wil De Limburger | Limburgs Dagblad online lezen, kan dat?

    U kunt de krant ook digitaal lezen als u een compleet, digitaal of zaterdag+ abonnement heeft afgesloten. Ga naar www.delimburger.nl/digitaal en meld u aan via uw abonneenummer. Lukt het u niet om het nummer te achterhalen, klik dan hier om uw abonneenummer op te vragen. 

Vakantie

  • Wat zijn de mogelijkheden?

  • Voorwaarden voor de vakantieservice

    1. De minimale vakantieduur bedraagt een week en maximaal 90 dagen. Bovendien moet er sprake zijn van een volledig weekabonnement. 
    2. Deelabonnementen (proefabonnementen) worden niet onderbroken, deze worden verlengd. 
    3. Om uw aanvraag tijdig te verwerken ontvangen wij graag uw aanvraag zeven dagen voordat u op vakantie gaat.

  • Wordt mijn vakantiestop verrekend?

    De vakantiestop wordt alleen verrekend als u de papieren en digitale krant tijdelijk onderbreekt. Echter worden er wel administratiekosten berekend. Daarom worden de eerste 6 dagen niet gecrediteerd.

  • Wat moet ik doen als ik mijn opgegeven vakantie wil wijzigen?

    Als u uw opgegeven vakantie wilt wijzigen dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 12.00 uur via het telefoonnummer 088-7766550.

Bezorging

  • Mijn krant is te laat bezorgd, wat moet ik doen?

    De Limburger en Limburgs Dagblad bezorgen wij van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur en op zaterdag voor 07.30 uur. Is uw krant te laat bezorgd? Onze excuses. Geef dit aan ons door via het volgende formulier

    U kunt natuurlijk wel uw krant digitaal lezen via www.delimburger.nl/digitaal. Bent u nog niet geregistreerd? Ga dan naar www.delimburger.nl/digitaal en meld u aan via uw abonneenummer. Lukt het u niet om het nummer te achterhalen, klik dan hier om uw abonneenummer op te vragen.

     

  • Hoe geef ik mijn bezorgklacht door?

    Uw bezorgklacht kunt u gemakkelijk online doorgeven. Klik hier om uw bezorgklacht door te geven.

    U kunt natuurlijk wel uw krant digitaal lezen via www.delimburger.nl/digitaal. Bent u nog niet geregistreerd? Ga dan naar www.delimburger.nl/digitaal en meld u aan via uw abonneenummer. Lukt het u niet om het nummer te achterhalen, klik dan hier om uw abonneenummer op te vragen.

  • Hoe zit het met de kosten?

    Heeft u de krant niet ontvangen, maar wel al betaald? De kosten verrekenen we met de volgende factuur. Daarbij hanteren we de abonnementsprijs van de krant. Om die reden is het belangrijk dat u het formulier invult. Heeft u een proefabonnement? Dan verlengen we de abonnementsperiode met een extra dag.

  • Wat zijn de bezorgtijden van De Limburger en Limburgs Dagblad?

    De Limburger en Limburgs Dagblad bezorgen wij van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur en op zaterdag voor 07.30 uur.

    Vanaf 07:00 kunt u ook de krant digitaal lezen via www.delimburger.nl/digitaal en via de app. Bent u nog niet geregistreerd? Ga dan naar www.delimburger.nl/digitaal en meld u aan via uw abonneenummer.

  • Wat wordt er gedaan als ik in een korte tijd meerdere bezorgklachten heb?

    Indien u gedurende een aantal dagen of weken regelmatig bezorgklachten aan ons heeft doorgegeven wordt er een melding gestuurd naar de inspecteur van de bezorger.

Webshop

  • Wat zijn de servicepunten van De Limburger en Limburgs Dagblad?

    BAARLO Bazus, Grotestraat 9, 077-4773888
    BEEK Bruna Beek, Weth Sangersstraat 145, 046-4377095
    BRUNSSUM Rozeman Boekhandel , Kerkstraat 35, 045-5252685
    GELEEN Bruna Geleen, Markt 108, 046-4107084
    HEERLEN Gemakswinkel Lenzen, Bautscherweg 33-37, 045-5660710
    HEERLEN Primera Heerlerheide, Wannerstraat 15-17, 045-5222949
    HEERLEN Plantage Booksandmore , Corio Center 16, 045-5741855
    HOENSBROEK Read Shop, Kouvenderstraat 45, 045-5285320
    HORST Cigo Horst, Kerkstraat 2c, 077-3982086
    KERKRADE Deurenberg Boekhandel, Marktstraat 23, 045-7440707
    KERKRADE Boekhandel Schreurs , Graverstraat 68, 045-5417175
    KERKRADE Boekhandel LeesKunst , Hoofdstraat 2, 045-5355390
    LANDGRAAF Kantoorboekhandel Funcken , Hoofdstraat 71, 045-5330361
    LANDGRAAF Bruna , Paganinipassage 92, 045-5326518
    MAASTRICHT Read Shop Wyck, Stationsstraat 60, 043-3214511
    MAASTRICHT Polare Maastricht, Dominicanenkerkstraat 1, 043-3040130
    MEERSSEN Cigo Meerssen, Beekstraat 60, 043-3642281
    NEDERWEERT Bruna-Gommans V.O.F., Lambertushof 30-31, 0495-631748
    PANNINGEN The Read Shop Willekens, Markt 65, 077-3076759
    POSTERHOLT Computershop Kubuske, Hoofdstraat 83, 0475-407120
    REUVER Bruna Reuver, Rijksweg 36-B, 077-4778624
    ROERMOND Stichting VVV Midden-Limburg, Markt 17, 0475-335847
    SEVENUM Primera Sevenum, Pastoor Vullinghsstraat 31, 077-4672207
    SITTARD Boekhandel Krings , Brandstraat 23, 046-4528100
    VAALS Readshop Vaals, Maastrichterlaan 45, 043-2030003
    VALKENBURG Read Shop , Dr. Erensstraat 6, 043-6014160
    VENLO Boekhandel Koops, Klaasstraat 17, 077-3510900
    VENRAY Boek- en kantoorvakhandel Van den Munckhof, Hofstraat 6, 0478-728000
    WEERT Bruna Weert, Markt 11-13, 0495-534211

  • Hoe kan ik een product retourneren?

    U heeft het recht bij bestellingen via de Mooi Limburgs Webshop om een product zonder opgaaf van redenen te retourneren binnen 14 dagen, ingaand op de datum van ontvangst van het product. De kosten van retourzending zijn voor uw eigen rekening.

    U kunt het product onbeschadigd en in een indien redelijkerwijs mogelijk onbeschadigde/originele verpakking retourneren aan:

    Media Groep Limburg 
    Afdeling Klantenservice Webshop
    Postbus 5100
    6130 PC Sittard

    o.v.v. uw naam, adresgegevens, rekeningnummer en telefoonnummer. Het betaalde bedrag wordt dan z.s.m. doch uiterlijk binnen 30 dagen aan u geretourneerd.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten zijn per product verschillend en kunt u terugvinden in het winkelmandje. 

  • Hoe werkt het bestelproces?

    Vooraf:

    Voordat u uw bestelling kunt plaatsen dient u zich eerst te registreren. Indien u al eerder bent geregistreerd dient u zich in te loggen.

    Producten selecteren en bestellen:

    U selecteert de producten die u wilt bestellen middels het rode winkelkarretje. De producten worden hierdoor in uw winkelwagen geplaatst. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

    Wanneer u wilt bestellen klikt u rechtsboven op ‘Naar Winkelwagen’. U krijgt dan een overzicht te zien van alle producten die u heeft geselecteerd. Middels ‘Bestellen’ kunt u het juiste afleveradres invoeren en eventueel kiezen voor een afwijkend factuuradres.

    Via ‘Doorgaan’ komt u bij het laatste overzicht. Hier kunt u een eventuele kortingscode invullen. Verder kiest u hier voor een betaalmogelijkheid.

    We bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

    • Automatische incasso
    • Overschrijving
    • iDeal

    Rembours

    Door de order te plaatsen middels ‘Order plaatsen’ geeft u aan akkoord te zijn met de algemene voorwaarden en plaatst u uw order. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode dient u nog enkele stappen te ondernemen voor de betaling af te ronden. U ontvangt via email een orderbevestiging en een ordernummer.

    Leveringstermijn

    Zodra uw bestelling is geplaatst en betaalt gaan wij uw bestelling verwerken. Wij streven erna uw bestelling binnen 5 werkdagen uit te leveren. Mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn, dan ontvangt u hier bericht over via email. U heeft dan de mogelijkheid om de bestelling kosteloos te annuleren.

    Bij vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice: 088-77 66 550 of een mail sturen naar: webshop@delimburger.nl. De verzending wordt uitgevoerd door TNT Post.

    Rembourskosten

    We hanteren de volgende rembourskosten:

    • 0-10 kg € 15,95
    • 10-30 kg € 20,20

     

Zoeken

 

Wilt u niets missen?

Schrijf u in voor nieuws & aanbiedingen van De Limburger / Limburgs Dagblad