leeuw

Veelgestelde vragen

Persoonlijke gegevens

  • Ik wil een verhuizing doorgeven

    U kunt uw nieuwe adres doorgeven via dit formulier. De verwerkingstijd bedraagt 3 werkdagen. 

  • Ik heb een ander e-mailadres

    U kunt uw nieuwe e-mailadres doorgeven via dit formulierDe verwerkingstijd bedraagt 3 werkdagen.

  • Ik heb een ander telefoonnummer

    U kunt uw nieuwe telefoonnummer doorgeven via dit formulierDe verwerkingstijd bedraagt 3 werkdagen.

  • Ik wil graag op een andere manier betalen

    Wilt u uw huidige betaalwijze of betalingstermijn aanpassen? Dat kan! Betaald u bijvoorbeeld nu per kwartaal en u wilt maandelijks gaan betalen. Dit is mogelijk! De wijziging start dan zo spoedig mogelijk. Betaling via automatische incasso is het voordeligst. U kunt uw gewenste betaalwijze doorgeven via dit formulier.

Abonnementen

  • Hoe word ik abonnee?

    U kunt uw abonnement digitaal afsluiten via www.delimburger.nl/abonnement. Hier kunt u het abonnement kiezen wat het beste bij u past. Natuurlijk is het ook mogelijk om contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 12.00 uur via het telefoonnummer: 088 - 77 80 888.

  • Ik heb via de website een abonnement aangevraagd, wanneer gaat deze in?

    Indien u via de website een abonnement aangevraagd heeft gaat deze normaal gesproken vier dagen na de aanvraag in of op de ingangsdatum die u zelf heeft aangegeven.

  • Stopt het abonnement automatisch?

    Dit is afhankelijk van uw abonnement. Een proefabonnement stopt automatisch, echter een doorlopend abonnement niet. Het abonnement moet u 1 maand voor de einddatum van het abonnement opzeggen.

  • Ik wil De Limburger online lezen, kan dat?

    U kunt de krant ook digitaal lezen als u een compleet, digitaal of zaterdag+ abonnement heeft afgesloten. Ga naar www.delimburger.nl/krant en meld u aan met uw e-mailadres en wachtwoord. 

Vakantie

  • Wat zijn de mogelijkheden?

  • Voorwaarden voor de vakantieservice

    1. De minimale vakantieduur bedraagt een week en maximaal 90 dagen. Bovendien moet er sprake zijn van een volledig weekabonnement. 
    2. Deelabonnementen (proefabonnementen) worden niet onderbroken, deze worden verlengd. 
    3. Om uw aanvraag tijdig te verwerken ontvangen wij graag uw aanvraag minimaal 5 werkdagen voordat u op vakantie gaat.

  • Wat moet ik doen als ik mijn opgegeven vakantie wil wijzigen?

    Als u uw opgegeven vakantie wilt wijzigen dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 12.00 uur via het telefoonnummer 088 - 77 80 888.

Bezorging

  • Mijn krant is te laat bezorgd, wat moet ik doen?

    De Limburger bezorgen wij van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur en op zaterdag voor 08.00 uur. Is uw krant te laat bezorgd? Onze excuses. Geef dit aan ons door via het volgende formulier

    U kunt natuurlijk wel uw krant digitaal lezen via delimburger.nl/krant. Bent u nog niet geregistreerd? Ga dan naar delimburger.nl/krantenapp.

     

  • Hoe geef ik mijn bezorgklacht door?

    Uw bezorgklacht kunt u gemakkelijk online doorgeven. Klik hier om uw bezorgklacht door te geven.

    U kunt natuurlijk wel uw krant digitaal lezen via delimburger.nl/krant. Bent u nog niet geregistreerd? Ga dan naar delimburger.nl/krantenapp.

     

  • Hoe zit het met de kosten?

    Heeft u de krant niet ontvangen, maar wel al betaald? De kosten verrekenen we met de volgende factuur. Daarbij hanteren we de abonnementsprijs van de krant. Om die reden is het belangrijk dat u het formulier invult. Heeft u een proefabonnement? Dan verlengen we de abonnementsperiode met een extra dag.

  • Wat zijn de bezorgtijden van De Limburger?

    De Limburger bezorgen wij van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur en op zaterdag voor 08.00 uur.

    Vanaf 07:00 kunt u ook de krant digitaal lezen delimburger.nl/krant. Bent u nog niet geregistreerd? Ga dan naar delimburger.nl/krantenapp.

     

  • Wat wordt er gedaan als ik in een korte tijd meerdere bezorgklachten heb?

    Indien u gedurende een aantal dagen of weken regelmatig bezorgklachten aan ons heeft doorgegeven wordt er een melding gestuurd naar de inspecteur van de bezorger.

Zoeken

 

Wilt u niets missen?

Schrijf u in voor nieuws & aanbiedingen van De Limburger